díky a omlouvám za věechny a hodně pravopisných chyb
SETI@Home/BOINC jak s tím vlbec dělat ?
Moderátoři: zdespi, Moderátoři
SETI@Home/BOINC jak s tím vlbec dělat ?
Dobrý den jsem nováček co se týče používání SETI@home, vůbec nevím co mám udělat pres BOINC Manager sem se připojil na projekt SETI, joinnul váš tým, ale stále mé zajíma jestli je to vše ? V BOINC mě to ukazuje work done-0,00 avg. work done-0,00 rozdělení práce-100% stav-komunikace odložena 00:03:30 a stále odpočítáva co mam tedy udělat abych se dostal do fáze kdy budu čekat na nějakej ten zvuk
)
)
- azor666
- Moderátor II

- Kontaktovat uživatele:
Ahoj a vítej na fóru
Ano, v podstatě by to mělo být vše.
work done-0,00 bude BOINC manager ukazovat dokud nespočítáš nějaké jednotky a ty neprojdou kontrolou. Poté se za ně přičtou body do work done (!může to trvat i týden ale o body nepřijdeš
)
Důležitá je v boinc magoru druhá záložka "tasks" kde je vidět co se počítá. Tedy která jednotka (WU) a jak dlouho bude trvat....
ps.: BOINC manager je tu někde ke stažení i v češtině.
pps.: Mně osobně čeština taky nevadí ale už mě tady donutili používat kontrolu překlepu
(stejně moc nepomáhá)
ppps.: Pokut by si potřeboval nějaké speciálnější nastavení tak můžeš použít tento návod: http://www.boinc.cz/view.php?cisloclanku=2006021701
Ano, v podstatě by to mělo být vše.
work done-0,00 bude BOINC manager ukazovat dokud nespočítáš nějaké jednotky a ty neprojdou kontrolou. Poté se za ně přičtou body do work done (!může to trvat i týden ale o body nepřijdeš
Důležitá je v boinc magoru druhá záložka "tasks" kde je vidět co se počítá. Tedy která jednotka (WU) a jak dlouho bude trvat....
ps.: BOINC manager je tu někde ke stažení i v češtině.
pps.: Mně osobně čeština taky nevadí ale už mě tady donutili používat kontrolu překlepu
ppps.: Pokut by si potřeboval nějaké speciálnější nastavení tak můžeš použít tento návod: http://www.boinc.cz/view.php?cisloclanku=2006021701